هیچ محصولی یافت نشد.

یکی از جذاب ترین آیتم هایی که بانوان کارمند می توانند در فصول سرد سال از آن بهره ببرند بارانی فرم زنانه است که در اکثر ارگان ها این پوشش برای بانوان در نظر گرفته و به رنگ ها و طرح های خاص توسط تولیدی ها برای آن ها دوخته می شوند.

این دسته از لباس فرم اداری بانوان بیشتر به عنوان پرستیژ بیشتر، برندسازی و تبلیغات در اختیار کارمندان قرار می گیرند. این بارانی ها انواع مختلف داشته و دارای مدل های گوناگون هستند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با بارانی فرم زنانه و نحوه ثبت سفارش آن با شهرک یونیفرم همراه باشید.

ویژگی های بارانی فرم زنانه تولید شده در مرکز

ویژگی های بارانی فرم زنانه تولید شده در مرکز

بارانی های فرم زنانه دارای ویژگی های بسیاری هستند که همین باعث محبوبیت زیاد آن در بین بانوان کارمند شده است. در زیر به برخی از ویژگی های آن پرداخته ایم.

  • برای دوخت این دسته از لباس فرم های اداری از پارچه های مرغوب از جمله پارچه کتان، پشمی و… استفاده می شود.
  • بارانی فرم زنانه اداری را می تواند به صورت 4 دکمه، 6 دکمه، 8 دکمه و بدون دکمه طراحی به تولید رساند.
  • قد بارانی های اداری زنانه متغیر بوده و در اندازه دلخواه شما به تولید می رسد.
  • این بارانی ها را می توان در انواع مدل یقه از جمله یقه انگلیسی، یقه ایستاده و… تولید کرد.
  • سایز این بارانی ها بنا به درخواست شما متغیر است.

مزایای استفاده از بارانی فرم زنانه

استفاده از بارانی زنانه ادرای علاوه بر خوش استایل کردن شما مزایای دیگری نیز به همراه دارد. این بارانی ها دارای طرح ها، پارچه ها و رنگ های گوناگون هستند که می توانید آن را با انواع لباس ها، کیف و کفش ها ست کنید. این دسته از لباس ها به استایل شما ظاهری رسمی بخشیده و سبب حرفه ای تر دیده شدن شما می شوند. بارانی فرم زنانه را علاوه بر محل کار می توانید با استایل های متفاوت و مد روز دنیا در مکان های مختلف پوشیده و از زیبایی های آن بهره ببرید. علاوه بر تمامی این ها سبب برندینگ و تبلیغات شرکت و یا ادارات مختلف می شوند.

انواع بارانی فرم زنانه موجود در شهرک یونیفرم

انواع بارانی فرم زنانه موجود در شهرک یونیفرم

بارانی های فرم زنانه اداری، بر اساس ویژگی، دارای انواع گوناگونی هستند که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

بارانی کلاسیک: بارانی کلاسیک با انعطاف پذیری بالا در ست کردن، یک آیتم کاملا رسمی در پوشاک بانوان است که می توانید آن را در انواع مکان های اداری، انواع جلسات کاری پوشیده و از آن لذت ببرید.

کت بارانی: کت بارانی نیز شبیه به بارانی کلاسیک بوده اما با این تفاوت که قد آن کوتاه است. این بارانی با طراحی 4 الی 6 دکمه یک بارانی حرفه ای برای بانوان شاغل و کارمند است.

پالتو بارانی: پالتو بارانی از دسته بارانی های فرم زنانه اداری، برای روز های سرد سال مناسب بوده که با قد بلند، پارچه ضخیم و یقه بلندش معروف است.

بارانی ترنچ کت: این بارانی فرم زنانه دارای یقه های برگردان، کمربند و جیب های بزرگ بوده که می توان آن را با تمامی آیتم های لباس اداری زنانه ست کرد.

نحوه ست کردن بارانی فرم زنانه

همانطور که گفته شد بارانی های فرم زنانه اداری در انواع مختلف مدل ها موجود بوده و با داشتن یک استایل شیک می توانید جذابیت ظاهری خود را چند برابر کنید. در زیر به برخی از استایل های زنانه با بارانی پرداخته ایم.

هزینه سفارش بارانی فرم زنانه

بارانی فرم زنانه دارای انواع گوناگونی است که قیمت آن ها بسته به مدل، نوع دوخت و جزئیات آن متغیر است. بارانی هایی با جزئیات زیاد مانند جیب ها و یقه ها با مدل های خاص افزایش قیمت به همراه خواهند داشت و همچنین هر چقدر جنس پارچه ضخیم تر باشد، دوخت آن دشوار تر خواهد بود. زمان و نوع سفارش نیز از پارامتر های مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت بارانی فرم زنانه اداری هستند.

راهنمای سفارش بارانی فرم زنانه

قبل از ثبت سفارش ابتدا بهتر است مدل دلخواه خود را در نظر گرفته و با توجه به آن سفارشتان را ثبت کنید. همچنین می توانید با کمک گرفتن از تیم شهرک یونیفرم این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که بارانی فرم زنانه علاوه بر سری به صورت شخصی نیز دوخته می شوند و می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.