لباس بیمار مردانه آبی آستین بلند اعلاکد 1000

280.000 تومان330.000 تومان
این محصول با کد 1000 از پارچه فلامنت  190 گرمی تولید شده است و  در طراحی و دوخت آن از

یکی از مهم ترین پوشش ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی، لباس های بیمار است که در بهبود شرایط بهداشتی بیمارستان، نقش بسیار مهمی دارد.

لباس های بیمار مردانه، باید در کنار داشتن الزامات بهداشتی مورد نیاز، احساس راحتی و آسایش را به بیمار منتقل کند. با توجه به این مورد که لباس های بیمارستانی نقش بسیار مهمی در بهداشت و سلامت بیماران و همچنین پرسنل بیمارستان دارد، باید این گونه لباس ها را به کارگاه و یا تولیدی، سفارش دهید که با بهترین کیفیت مدل دلخواه شما را بدوزد.

بهتر است بدانید تولیدی بزرگ شهرک یونیفرم در تبریز، یکی از کارگاه های تولید لباس را دارد که با بهترین کیفیت و پارچه ها مرغوب، لباس هایی از جمله لباس فرم ها و لباس کار ها را با طرح، مدل و سلیقه شما مشتریان عزیز، در سایز و تعداد مورد نیاز، تولید می کند.

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید سفارش لباس های بیمار زنانه و مردانه در شهرک یونیفرم تبریز چه ویژگی هایی دارد.

جنس پارچه های استفاده شده در لباس های بیمار مردانه

جنس پارچه های استفاده شده در لباس های بیمار مردانه

در اصل پوشش های بیماران به دو دسته لباس های یکبار مصرف بیمار و عمومی تقسیم بندی می شوند که با توجه به این تقسیم بندی، مدل و جنس پارچه متفاوت است. در لباس های یکبار مصرف بیمار، جنس پارچه به گونه ای است که در برابر آلودگی های اطراف کاملا مقاوم است و برعکس در برابر شستشو مداوم و مقاوم نیست، به همین دلیل نیز به عنوان لباس های یکبار مصرف استفاده می شود، که بیشتر در اتاق عمل پوشیده می شود و آن ها را می توان یکی از لباس های گان جراحی دانست.

در برابر لباس های یکبار مصرف بیمار، پوشش های عمومی بیماران نیز وجود دارد که با توجه به جنس پارچه ای که در آن به کار رفته است، قابلیت شستشو مکرر را دارد که بیماران می توانند، هر روز بعد از استفاده لباس ها را شسته و بار دیگر استفاده کنند.

 پارچه هایی که می توان در این لباس ها استفاده کرد عبارت اند از:

  • فلامنت در فلامنت
  • فلامنت پنبه
  • تترون
  • ترگال

در رابطه با پارچه هایی که خدمتت عرض کردیم، بهتر است بدانید که پارچه هایی از جنس تترون، دوام بیشتری در بافت و ثبات رنگ دارند. برای همین تولیدی شهرک یونیفرم از پارچه هایی با جنس تترون در طراحی و دوخت لباس های بیمار، استفاده می کند.

چرا پارچه های تترون برای لباس های بیمار استفاده می شود؟

چرا پارچه های تترون برای لباس های بیمار استفاده می شود؟

همانطور که در بالا خدمت شما عزیزان عرض کردیم، پارچه های تترون یکی از پر مصرف ترین جنس پارچه در تولید لباس های بیمارستانی از جمله لباس بستری بیمار، روپوش کار پزشکی، لباس کار خدمات بیمارستان و… دارد.

حال بهتر است بدانید که چرا بیشتر از این جنس پارچه برای لباس های بیمارستانی استفاده می شود؟

نمونه ای از ویژگی هایی که باعث به کار بردن پارچه های تترون در لباس های بیمارستانی شده است، عبارت اند از:

  • داشتن قابلیت شستشو بدون تغییر بافت پارچه و تغییر رنگ
  • امکان استفاده چندین باره
  • لطافت پارچه و راحتی بیماران هنگام پوشیدن لباس های بیمار
  • ارزان بودن قیمت پارچه و در نهایت پایین آمدن هزینه نهایی در تولید لباس های بیمارستانی
  • سبک بودن پارچه
  • دارای رنگ بندی متفاوت

سایز مناسب برای سفارش لباس های بیمار آقایان

سایز مناسب برای سفارش لباس های بیمار آقایان

لباس های بیمارستانی به دلیل استفاده زیاد، باید راحتی فراوان نیز داشته باشد که این راحتی به علاوه جنس، به سایز لبا نیز بستگی دارد.

برای راحتی بیماران آقا، بهتر ست لباس هایی را برای آن ها انتخاب کنید که یک سایز بزرگ تر از سایز اصلی آن ها باشد، زیرا که پوشش های فیت تن باعث می شود تا افراد احساس راحتی نکنند و در هنگام به تن داشتن آن، اذیت شوند.

این مورد به تنهایی در لباس های بیمار عمومی مهم است، لباس های یکبار مصرف بیمار، به گونه ای طراحی شده است که بیمار و استفاده کننده، بتوند به هر حالتی که می خواهد سایز لباس را تنظیم کند.

هزینه سفارش و دوخت لباس های بیمار آقایان در شهرک یونیفرم

نخست باید تاکید کرد که شهرک یونیفرم با بهترین کیفیت دوخت لباس های کار، کمترین هزینه را با سودی نا چیز، از کاربران محترم خود دریافت میکند، ولی باید در نظر داشت که هزینه دوخت و تولید لباس های بیمار برای آقایان، با توجه به مدل، طرح و جزئیات دلخواه خودتان، متغیر است.

تنها عاملی که باعث افزایش قیمت دوخت و تولید لباس های بیمار مردانه می شود، جنس پارچه انتخاب شده، مدل، نوع، تعداد و همچنین زمان سفارش خواهد بود.

بهتر است این نکته را نیز بدانید که هر چه جنس پارچه انتخاب شده ضخیم تر باشد، هزینه دوخت آن نیز بیشتر است.

راهنمای سفارش طراحی و دوخت لباس های مردانه برای بیمار از شهرک یونیفرم

شهرک یونیفرم این امکان را به شما عزیزان داده است، تا قبل از ثبت سفارش، پارچه و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و یا از تیم ما کمک بگیرید. توجه داشته باشید که تمامی لباس کار ها علاوه بر سری، به صورت شخصی دوزی نیز تولید می شوند که می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.