در حال نمایش یک نتیجه

روپوش گارسون و آشپز زنانه بنفش ترگال کد 436

738.000 تومان810.000 تومان
روپوش گارسون و آشپز زنانه بنفش ترگال کد 436 : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که باید از سلامت و بهداشت کافی برخوردار باشد، با این وجود لباس کار آشپزی یکی از نیازمندی های اساسی در آشپزخانه است. اگر دقت کرده باشید آشپز و سرآشپز های داخل رستوران، لباس خاصی را در آشپزخانه ها می پوشند که همین امر باعث می شود تا اعتبار رستوران به دلیل مرتب بودن و سلامت و بهداشت، افزایش پیدا کند.

لباس کار های آشپزی معمولا وابسته به سلیقه هر یک از افراد، متفاوت است که با این وجود شهرک یونیفرم این قابلیت را برای کاربران و مشتریان خود به وجود آورده تا تمامی مشتریان، بتوانند طرح و مدل دلخواه را برای خود سفارش دهند. بعلاوه این مورد تولیدی شهرک یونیفرم در سایت خود طرح هایی را برای شما پیشنهاد داده تا بتوانید از آن مدل ها هم ایده بگیرید و یا همان را سفارش دهید.

انواع لباس فرم رستوران

انواع لباس فرم رستوران

در رستوران ها شما شاهد پرسنلی هستند که در آنجا کار میکنند و به صورت یکدست و مرتب لباس هایی را می پوشند، اگر دقت داشته باشید بعلاوه نظمی که در این لباس کار ها وجود دارد، تفاوت هایی نیز دیده می شود که این موارد باعث جدا شدن سمت های پرسنل از یکدیگر می شود.

نمونه ای از لباس فرم ها که نشان دهنده شغل و صنف کاری پرسنل های رستوران است، عبارت اند از:

  • لباس سرآشپز
  • لباس فرم گارسون رستوران
  • لباس مدیریت
  • لباس بارمن
  • خدمات رستوران
  • رسپشن یا پذیرش رستوران

چیزی که برای ما در این مطلب بسیار مهم است، لباس سر آشپز و دستیاران آن است. لباس آشپز و سر اشپز های رستوران، معمولا شامل کت طراحی شده با یقه گردن بلند و یا همان یقه دیپلمات، شلوار و یا دامن و کلاه های آشپزی است. رنگ های اصلی و اصولی برای این لباس ها، عموما سفید و یا مشکی هستند.

ویژگی لباس کار های آشپزی با دوخت تولیدی شهرک یونیفرم

ویژگی لباس کار های آشپزی با دوخت تولیدی شهرک یونیفرم

با توجه به این که تمامی لباس کار ها دارای ویژگی های خاصی هستند، لباس کار آشپزی در آشپزخانه هم باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. نمونه ای از ویژگی هایی که در لباس کار آشپزی قابل تفکیک است، عبارت اند از:

  • دارا بودن از بهترین و با کیفیت ترین جنس پارچه
  • دوام و طول عمر بالا با توجه به جنس پارچه ای که انتخاب می شود
  • متناسب بودن با ارگونومی و سایز بدن آشپز
  • منظم، مرتب، شیک و زیبا دیده شدن ین لباس کار در تن آشپز ها
  • متناسب با الگو های مد روز
  • تنوع رنگی مناسب و بسیار زیاد با ظرافت دوخت عالی
  • تن خوری مناسب بدون ایجاد حساسیت

استفاده از رنگ های روشن مانند سفید، از جهت های مختلف برای لباس آشپزی توسط مشاورین ما، توصیه می شود. رنگ های روشن به این دلیل برای لباس آشپزی مناسب هستند، که آلودگی و کثیفی ها را در موقع آشپزی به خوبی نشان می دهند.

رنگ روشن برای لباس کار آشپزی، نشان دهنده تمیزی آشپز و محل کار نیز هست. از جهت دیگری هم که به این مورد دقت کنیم، آشپزخانه ها چون محیطی گرم و پر حرارت هستند، رنگ روشن و سفید به دلیل جذب گرمای کمتر نسبت به رنگ های دیگر، برای راحتی کار سر آشپز، بهترین گزینه است.

لباس های کار آشپزی که در شهرک یونیفرم تا به حال تولید و توزیع شده اند

نمونه ای از لباس های کاری که در رستوران آن ها را مشاهده می کنید در شهرک یونیفرم تولید می شوند. نمونه از این این لباس ها عبارت اند از:

نحوه تشخیص لباس کار آشپزی با بهترین کیفیت

 نحوه تشخیص لباس کار آشپزی با بهترین کیفیت

شهرک یونیفرم لباس هایی در رابطه با لباس کار بیمارستانی، صنعتی، خدماتی، حفاظت و نگهبانی و همچنین لباس کار آشپزی را نیز تولید می کنند که هر کدام از آن ها نیز برای انتخاب و ثبت سفارش، باید از فیلتر هایی رد شوند. این لباس ها باید کیفیت خوبی را داشته باشند تا در مکان و محیط های آلوده، کارایی بستری داشته باشند.

به همین دلیل ویژگی های خاصی را در این مطلب خدمت شما عزیزان ذکر کرده ایم تا بتوانید با این ویژگی ها، بهترین روپوش و یا لباس کار را برای خود و کارکنانتان انتخاب کنید.

این ویژگی ها عبارت اند از:

  1. روپوش باید به صورت مرتب با انواع شوینده‌ها و سفید‌کننده‌های قوی شسته شود. به همین دلیل مقاومت بالای آن در برابر شستشو بسیار مهم است.
  2. الیاف لباس نخی می‌تواند در افزایش مقاومت این پوشش در برابر مواد شوینده تأثیر زیادی داشته باشد و به مقاوم‌سازی مواد پلی‌استر موجود در آن کمک کند.
  3. ویژگی دیگر این لباس‌ها استفاده از پارچه نرم است.  افراد فعال در رستوران ها و کسانی که روزانه از این پوشش استفاده می‌کنند، با پوشیدن این لباس‌ها باید راحت باشند و تحریک پوستی اتفاق نیفتد. در نتیجه به لطافت پارچه توجه ویژه داشته باشید.

هزینه سفارش و دوخت لباس های آشپزی در شهرک یونیفرم

در اول باید تاکید کرد که شهرک یونیفرم با بهترین کیفیت دوخت لباس های کار، کمترین هزینه را با سودی نا چیز، از کاربران محترم خود دریافت میکند. ولی باید در نظر داشت که هزینه دوخت و تولید لباس های کار اشپزی، با توجه به مدل، طرح و جزئیات دلخواه خودتان، متغیر است.

تنها عاملی که باعث افزایش قیمت دوخت و تولید لباس های آشپزی می شود، جنس پارچه انتخاب شده، مدل، نوع و تعداد و همچنین زمان سفارش خواهد بود.

هرچه جنس پارچه انتخاب شده ضخیم تر باشد، هزینه دوخت آن نیز بیشتر است.

راهنمای سفارش طراحی و دوخت لباس های آشپزی از شهرک یونیفرم

شهرک یونیفرم این امکان را به شما عزیزان داده است، تا قبل از ثبت سفارش، پارچه و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و یا از تیم ما کمک بگیرید. توجه داشته باشید که این لباس اسکراب ها و تمامی لباس کار ها علاوه بر سری دوزی، به صورت شخصی نیز دوخته می شوند که می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.