جلیقه خبرنگاری فلامنت ونوس قرمز رنگ کد 318

720.000 تومان840.000 تومان
جلیقه خبرنگاری فلامنت ونوس رنگ قرمز:  این محصول از جنس فلامنت کجراه درجه یک با سایزبندی s  تا  4xl با

جلیقه پوششی مردانه و رسمی است که برخی از کارفرما ها در ادارات و یا برخی سازمان ها ها پوشیدن آن را برای کارمندان مرد اجباری تلقی کرده و برای حفظ استایل و آراستگی ظاهر باید آن را بپوشند.

 این جلیقه های فرم اداری در انواع سایز ها، طرح ها و رنگ ها دوخته می شوند و اکثرا از پارچه های با دوام و با کیفیت هستند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با جلیقه فرم اداری مردانه و ویژگی ها و انواع آن با شهرک یونیفرم همراه باشید.

جلیقه فرم اداری مردانه چیست؟

جلیقه فرم اداری مردانه چیست؟

جلیقه فرم اداری مردانه، پوششی بدون آستین بوده که برای بالاتنه پوشیده می شود. جلیقه ها معمولاً از جنس پارچه های مرغوب و با کیفیت مانند کتان، فاستونی یا پلی استر ساخته می شوند. طرح و مدل جلیقه ها نیز متنوع بوده و می تواند ساده، طرح دار یا بافت دار باشد.

جلیقه ها را می توان به عنوان لباس مستقل یا به همراه سایر لباس ها مانند کت و شلوار، پیراهن و شلوار یا بلوز و شلوار پوشید. جلیقه ها معمولاً در انواع رنگ های تیره مانند مشکی، سرمه ای و قهوه ای تولید می شوند.

ویژگی جلیقه فرم اداری مردانه

جلیقه فرم اداری مردانه علاوه بر ایجاد ظاهر شیک و حرفه ای باعث زیبا تر شدن ظاهر کارمندان نیز می شوند. برخی از این جلیقه ها دارای 2 عدد دکمه، برخی دیگر 3 الی 4 عدد دکمه و برخی به صوت 6 دکمه و یا 8 دکمه هستند که بسته به سلیقه فرد متفاوت هستند. ناگفته نماند که این پوشش برخی به صورت جلو زیپ دار نیز طراحی می شوند. اکثر جلیقه های فرم اداری بدون جیب هستند اما می توان در هنگام سفارش مدل دلخواه را ثبت کرد.

انواع جلیقه فرم اداری مردانه

انواع جلیقه فرم اداری مردانه

این مدل از جلیقه لباس فرم اداری آقایان را می توان بر اساس پارچه، طرح و مدل به انواع مختلفی تقسیم کرد. برخی از انواع جلیقه مردانه عبارتند از:

جلیقه کتان: جلیقه کتان از پارچه کتان ساخته تولید شده و سبک و خنک بوده و برای فصل تابستان مناسب است.

جلیقه فاستونی: جلیقه فاستونی از پارچه فاستونی ساخته می شود. این جلیقه محکم و بادوام بوده و برای فصل زمستان مناسب است و می توانید آن را با بافت و کاپشن فرم زمستانی اداری ست کنید.

جلیقه پلی استر: جلیقه پلی استر از پارچه پلی استر ساخته می شود. این جلیقه مقاوم در برابر چروک است و برای استفاده روزانه در ادارات مناسب است.

جلیقه ساده: جلیقه ساده، ساده ترین نوع جلیقه است. این جلیقه معمولاً از یک رنگ ساخته می شود.

جلیقه طرح دار: جلیقه های طرح دار از پارچه هایی با طرح های متنوع تولید می شوند.

جلیقه بافت دار: جلیقه بافت دار دارای بافت های برجسته یا فرورفته است.

نکاتی برای انتخاب جلیقه فرم اداری مردانه

هنگام انتخاب جلیقه فرم اداری مردانه، بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع شغل و فعالیت
  • فرهنگ سازمانی
  • سلیقه شخصی
  • رنگ جلیقه مردانه
  • طرح جلیقه مردانه
  • جلیقه مردانه و استایل آن

ست کردن جلیقه فرم اداری مردانه

ست کردن جلیقه فرم اداری مردانه

جلیقه فرم اداری مردانه می تواند به استایل فرد کمک زیادی کند. همچنین می تواند باعث شود که فرد ظاهری آراسته و حس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. این پوشش می تواند باعث ایجاد حس نظم و انضباط در فرد شود. جلیقه مردانه را می توان با انواع مختلفی از لباس های لباس فرم اداری آقایان ست کرد.

 به عنوان مثال، جلیقه مردانه را می توان با کت و شلوار فرم اداری مردانه، پیراهن و شلوار یا بلوز و شلوار ست کرد.جلیقه مردانه را می توان در موقعیت های مختلف پوشید. به عنوان مثال، جلیقه مردانه را می توان برای کار، مهمانی ها یا حتی دورهمی ها پوشید.

هزینه سفارش جلیقه فرم اداری مردانه

جلیقه فرم اداری مردانه دارای انواع گوناگونی است که هزینه آن ها بسته به مدل، نوع دوخت و جزئیات آن متغیر است. جلیقه هایی با جزئیات زیاد مانند جیب ها و یقه ها با مدل های خاص افزایش قیمت به همراه خواهند داشت و همچنین هر چقدر جنس پارچه ضخیم تر باشد، دوخت آن دشوار تر خواهد بود. زمان و نوع سفارش نیز از پارامتر های مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت جلیقه فرم اداری مردانه هستند.

راهنمای سفارش جلیقه فرم اداری مردانه

قبل از ثبت سفارش ابتدا بهتر است مدل دلخواه خود را در نظر گرفته و با توجه به آن سفارشتان را ثبت کنید. همچنین می توانید با کمک گرفتن از تیم شهرک یونیفرم این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که جلیقه فرم اداری مردانه علاوه بر سری به صورت شخصی نیز دوخته می شود و می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.