در حال نمایش 3 نتیجه

لباس خلبانی کد 01

قیمت اصلی 12.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 1.500.000 تومان است.
محصول لباس خلبانی شامل کت و شلوار و کلاه خلبانی میباشد . که دارای جنس اعلا میباشد (ترکیب پنبه و

لباس خلبانی کد 02

قیمت اصلی 12.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 10.000.000 تومان است.
محصول لباس خلبانی شامل کت و شلوار و کلاه خلبانی میباشد . که دارای جنس اعلا میباشد (ترکیب پنبه و

لباس مهماندار خانوم کد 03

قیمت اصلی 11.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 10.000.000 تومان است.
محصول لباس مهماندار شامل کت و شلوار ( دامن ) و کلاه مهمانداری میباشد . که دارای جنس اعلا میباشد

طراحی و دوخت لباس فرم اداری، لباس فرم اداری آقایان و لباس فرم اداری بانوان برای کارمندان، یکی از عوامل مهم در تبلیغات و برند سازی هر شرکت یا اداره بوده که آژانس های هواپیمایی از این موضوع مستثنی نیستند.

لباس فرم آژانس هواپیمایی هر شرکت، نمایانگر کلاس کاری آن شرکت بوده که انتخاب مدل زیبا و بروز، پارچه و دوخت با کیفیت یکی از عوامل موثر در بهره وری آن شرکت است. با شهرک یونیفرم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه به لباس فرم هواپیمایی بدست آورید.

ویژگی لباس فرم هواپیمایی

ویژگی لباس فرم هواپیمایی

لباس فرم های هواپیمایی که معمولا کارفرما تهیه آن ها را بر عهده می گیرد، تمامی کارکنان باید آن را بپوشند. هر شرکت هواپیمایی لباس فرم های خود را با رنگ و مدل خاصی در نظر می گیرد که این لباس ها ویژگی هایی دارند که به برخی از آن ها در زیر اشاره شده است.

انتقال حس مثبت به مشتری: اکثر لباس فرم های هواپیمایی به دلیل دارا بودن طراحی زیبا و اکسسوری های جذاب، به مراجعه کنندگان و مشتریان حس مثبتی را انتقال می دهند.

داشتن استایلی منحصر بفرد: داشتن استایلی زیبا و منحصر به فرد به گونه ای که توجه مشتریان را جلب می کند از دیگر ویژگی های لباس فرم هواپیمایی است.

راحتی لباس فرم هواپیمایی: راحتی لباس فرم های هواپیمایی یکی از ویژگی این لباس ها بوده که در هنگام سفارش به سایز آن باید دقت شود.

زیبایی در جزئیات لباس فرم: طراحی این لباس فرم ها بسیار خاص بوده و می توانید با رنگ برندتان را در قسمتی از این لباس ها به نمایش داده و یا از اکسسوری های زیبایی در طراحی آن ها استفاده شده است.

استفاده از پارچه باکیفیت: در دوخت این لباس فرم ها از پارچه های مرغوب و با کیفیت استفاده می شود که کارمندان می توانند برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنند.

مزایای استفاده از لباس فرم هواپیمایی

مزایای استفاده از لباس فرم هواپیمایی

داشتن لباس فرم هواپیمایی و استفاده از آن در محیط کار تاثیر بسزایی گذاشته و مزیت هایی نیز به همراه دارد که به برخی از آن ها در زیر اشاره کرده ایم.

  • ایجاد روحیه مثبت
  • تبلیغات
  • راحتی
  • ایمنی
  • ظاهری شکیل و زیبا
  • سبب همدلی و اتحاد
  • افزایش بهره وری

لباس فرم مهمانداری

علاوه بر مهمانداران هتل ها، تالار ها و کترینگ ها مهمانداران هواپیما نیز دارای لباس فرم  مهمانداری ویژه و منحصر به فرد با دوختی خاص بوده که دارای انواع رنگ ها، سایزبندی ها و طرح ها هستند. اکثر این لباس فرم ها به صورت یک دست مانتو شلوار و یک شومیز ساده طراحی و تولید می شوند که در برخی مواقع از اکسسوری هایی مانند کراوات و یا کلاه نیز استفاده می کنند.

پارچه مناسب برای دوخت لباس فرم هواپیمایی

برای دوخت لباس فرم های هواپیمایی باید پارچه هایی با کیفیت و با دوام را در نظر بگیرید، چرا که این لباس فرم ها باید چندین ساعت در طول روز مورد استفاده کارمندان قرار گرفته و مدت زمان طولانی آن را بپوشند. به چند مورد از پارچه هایی که می توانید در دوخت لباس فرم هواپیمایی از آن ها استفاده کنید در زیر پرداخته ایم.

  • پارچه فاستونی
  • پارچه ترگال
  • کرپ
  • پرادا
  • پرشیا
  • کودری
  • بزیاق ترک
  • دیپلمات ترک
  • پارچه پنبه ای

هزینه سفارش دوخت لباس فرم هواپیمایی

هزینه سفارش دوخت لباس فرم هواپیمایی

لباس فرم های هواپیمایی دارای انواع مختلف طرح ها بوده که هزینه دوخت آن ها بسته به مدل، طرح و جزئیات لباس ها مانند اکسسوری ها قابل تغییر است. از آن جایی که نمی توان قیمت مشخصی را برای این لباس فرم های هواپیمایی در نظر گرفت، می توان گفت از عوامل موثر بر افزایش هزینه دوخت جنس پارچه بوده که هر چقدر ضخیم تر باشد، هزینه دوخت نیز بیشتر خواهد بود. مدل برش، نوع سفارش و زمان سفارش همگی از عوامل موثر بر روی قیمت لباس فرم های هواپیمایی هستند.

راهنمای سفارش طراحی و دوخت لباس فرم هواپیمایی

قبل از ثبت سفارش، می توانید پارچه و مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و یا از تیم شهرک یونیفرم کمک بگیرید. توجه داشته باشید که لباس فرم های هواپیمایی علاوه بر سری به صورت شخصی نیز دوخته می شوند و می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.