لباس بیمار مردانه آبی آستین بلند اعلاکد 1000

280.000 تومان330.000 تومان
این محصول با کد 1000 از پارچه فلامنت  190 گرمی تولید شده است و  در طراحی و دوخت آن از

نمونه ای از لباس کار بیمارستانی و لباس بیمار، این مدل از لباس های بستری بیمار است، که برای حفظ بهداشت بیماران و جهت راحتی آن ها در طول بستری اشان تولید می شوند، تا بیمار استفاده کننده هیچگونه اذیت در طول بستری شدن نداشته باشد.

این لباس های بستری بیمار در رنگ و سایز های مختلفی برای بیماران تهیه می شود تا هر بیماری با هر وزن و قدی که دارد، بتواند به راحتی از این لباس های بیمارستانی استفاده کند.

جالب است بدانید که لباس های بستری بیمار توسط طراحان وخیاطان شهرک یونیفرم، به گونه ای دوخت و تولید می شوند که با هر پوستی سازگار هستند و هیچ گونه اذیتی برای بیمار به همراه ندارد و در ضمن از پارچه هایی برای تولید این مدل از لباس های بیمارستانی استفاده ی کند که قابل شستشو باشند تا بیمار بتواند به راحتی لباس خود را عوض کند و دوباره بعد از شستن آن، بپوشد و استفاده کند.

با ما تا انتهای این مطلب از تولیدی بزرگ شهرک یونیفرم تبریز همراه باشید تا هر آنچه در رابطه با خرید و ثبت سفارش لباس های بیمارستانی  لباس های بستری بیمار باید بدانید را خدمتتان عرض کنیم.

پارچه های استفاده شده در لباس های بستری بیمار

پارچه های استفاده شده در لباس های بستری بیمار

لباس های بستری بیمار نمونه از پوشش هایی است که در بیمارستان، مراکز درمانی و سلامتی و…. باید در تن بیماران باشد. مهم ترین چیزی که در لباس های بستری بیمار اهمیت بسیار بالایی دارد، چنس و مدل پارچه ای است که استفاده می شود.

در تولید لباس های بستری بیمار، شهرک یونیفرم از چند پارچه مخصوص برای این کار استفاده می کند تا با پوشیدن آن ها، هیچ بیماری اذیت نشود. نمونه ای از پارچه هایی که استفاده می شود، عبارت است از:

  • پارچه تترون برای دوخت لباس بستری بیمار:

لباس های بستری تترون، پوششی است که از پارچه های تترون تهیه و دوخته می شوند، در تولید این لباس های بستری بیمار سعی شده تا مواد کمتری به نسبت فلامنت استفاده شود. این مدل از پارچه ها به دلیل ضخامت هایی که دارد، در گرماژ های متفاوتی تهیه می شوند؛

  1. لباس بستری بیمار با پارچه تترون و گرماژ 190 گرم
  2. لباس بستری بیمار با پارچه تترون و گرماژ 180 گرم
  3. و….

پارچه های تترون یکی از پر مصرف ترین جنس پارچه در تولید لباس های بیمارستانی از جمله لباس بستری بیمار، روپوش کار پزشکی، لباس کار خدمات بیمارستان و… دارد.

  • پارچه ترگال برای دوخته لباس بستری بیمار:

پارچه هی ترگال یکی دیگر از محبوب ترین پارچه هایی است که در تولید لباس بستری بیمار از آن ها استفاده می شود. محبوبیت این پارچه ها به دلیل تراکم و ضخامتی که دارد، شهرت یافته است.

  • لباس بستری بیمار فلامنت:

ارزان ترین لباس بستری بیمار به وسیله پارچه فلامنت تولید می شود. این پارچه نمونه ای از پارچه ها است که درصد مواد استفاده شده در آن از درصد بالایی برخوردار است. در تولید لباس های بستری بیمار، وجه اقتصادی تولید آن رعایت شده است و به همین دلیل از محبوبیت بالایی نیز برخوردار شده است.

مشخصات لباس های بستری بیمار

مشخصات لباس های بستری بیمار

لباس های بستری بیمار مشخصاتی مختص خود دارد که از باقی لباس کار ها و لباس های بیمارستانی، تمایز پیدا می کند. نمونه ای از این مشخصات که لباس بستری بیمار را از باقی لباس ها جدا می کند، عبارت است از:

  • قابلیت استفاده مجدد از لباس های بستری بیمار
  • دارا بودن از قابلیت شستشو
  • انعطاف پذیری لباس های بستری بیمار
  • ضد حساسیت
  • مناسب هر اندام و بدنی
  • قیمت ارزان و به صرفه
  • لطافت لباس های بستری به دلیل راحت بودن بیمار در آن پوشش

نکته مهم دیگر در رابطه با مشخصات لباس های بستری بیمار، این است که این پوشش ها به دلیل حساس بودن برای سلامت بیماران، باید قابلیت تنفس را در جنس پارچه های خود داشته باشد.

هزینه سفارش و دوخت لباس های بستری بیماران در شهرک یونیفرم

نخست باید تاکید کرد که شهرک یونیفرم با بهترین کیفیت دوخت لباس های کار، کمترین هزینه را با سودی نا چیز، از کاربران محترم خود دریافت میکند، ولی باید در نظر داشت که هزینه دوخت و تولید لباس های بستری، با توجه به مدل، طرح و جزئیات دلخواه خودتان، متغیر است.

تنها عاملی که باعث افزایش قیمت دوخت و تولید لباس های بیمار می شود، جنس پارچه انتخاب شده، مدل، نوع، تعداد و همچنین زمان سفارش خواهد بود.

بهتر است این نکته را نیز بدانید که هر چه جنس پارچه انتخاب شده ضخیم تر باشد، هزینه دوخت آن نیز بیشتر است، مثلا لباس هایی از جنس فلامنت، اقتصادی و ارزان ترین پارچه هایی است که در تولید لباس های بستری بیمار می تواند از آن ها استفاده شود.

راهنمای سفارش طراحی و دوخت لباس های بستری برای بیماران از شهرک یونیفرم

شهرک یونیفرم این امکان را به شما عزیزان داده است، تا قبل از ثبت سفارش، پارچه و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و یا از تیم ما کمک بگیرید. توجه داشته باشید که تمامی لباس کار ها و لباس های بیمارستانی علاوه بر سری، به صورت شخصی دوزی نیز تولید می شوند که می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.