هیچ محصولی یافت نشد.

کفش فرم پرسنلی زنانه از دیگر محصولات شهرک یونیفرم بوده که به صورت انبوه تولید می شود. این مدل از کفش ها بیشتر برای بانوانی که کارمند و یا شاغل هستند برای راحتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

بانوان می توانند بدون داشتن دغدغه کفش و استایل از کفش فرم پرسنلی زنانه به صورت روزمره در محل کار، ادارات، شرکت ها و یا مکان های رسمی از آن استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه و نحوه سفارش کفش فرم پرسنلی بانوان با شهرک یونیفرم همراه باشید.

ویژگی های کفش فرم پرسنلی زنانه تولید شده در شهرک یونیفرم

ویژگی های کفش فرم پرسنلی زنانه تولید شده در شهرک یونیفرم

کفش فرم پرسنلی زنانه دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.

  • دارای طراحی ساده
  • پاشنه 2 الی 5 سانت
  • تولید شده از مواد با کیفیت
  • استفاده از چرم طبیعی و مصنوعی به خواسته مشتری
  • موجود در رنگ های مشکی، طوسی، قهوه ای و کرمی
  • استفاده از زیره کفش با کیفیت
  • دارای سایزبندی
  • دارای کفی های طبی با پد های محافظت کننده از پاشنه و پنجه پا
  • دارای طراحی استاندارد

مزایای استفاده از کفش فرم پرسنلی زنانه مرکز

کفش های فرم پرسنلی زنانه مزایای بسیاری برای کارمندان خانم به همراه دارند که از جمله آن ها می توان به راحتی اشاره کرد. از آنجایی که این کفش ها به صورت روزمره و طی مدت زمان و ساعات طولانی مورد استفاده قرار می گیرند باید کاملا راحت بوده تا باعث کمر درد و خستگی زود هنگام نشوند. کاهش هزینه ها از دیگر مزایای استفاده از کفش فرم پرسنلی زنانه است.

اگر این مدل از کفش ها را در جاکفشی خود داشته باشید دیگر نیاز نیست که نگران استایل خود بوده و هر روز بخواهید یک مدل کفش بپوشید. نخریدن کفش و نگرانی در رابطه با استایل روزانه و کارمندی از جمله مزایای آن است. این کفش ها دارای ظاهری رسمی بوده و می توانید آن را در انواع محیط های اداری از جمله ادارات شرکت ها و سایر ارگان ها و نهاد ها پوشیده و از آن بهره ببرید.

نحوه ست کردن کفش فرم پرسنلی زنانه

نحوه ست کردن کفش فرم پرسنلی زنانه

برای ست کردن و داشتن استایلی زیبا با این کفش ها می توانید از آیتم های مختلفی استفاده کنید که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.

نکات مهم در نگهداری کفش فرم پرسنلی زنانه

بهتر است که کفش را به صورت منظم تمیز کرده و واکس بزنید این کار علاوه بر زیبایی ظاهر کفش و براق شدن آن، باعث ثابت ماندن کیفیت و افزایش دوام آن می شود. از قرار دادن کفش در معرض نور خورشید خودداری کنید چرا که این امر سبب خشکی، چروک شدگی و ترک خوردن کفش می شود. قرار گیری کفش در معرض رطوبت سبب کپک زدن و پوسیدن آن می شود.

نکات مهم در انتخاب کفش فرم پرسنلی زنانه

برای داشتن یک انتخاب خوب و مناسب بهتر است به یک سری نکات توجه کنید تا دچار مشکل نشوید. برای خرید کفش فرم پرسنلی زنانه باید آن را مطابق با سایز پای خود انتخاب کنید تا بتوانید در طول روز راحتی کافی را داشته باشید. به جنس کفش توجه کرده می توانید آن را به صورت چرم طبیعی یا مصنوعی سفارش دهید چرا که این دسته از جنس ها برای محیط های اداری و رسمی مناسب هستند. همچنین رنگ نیز از دیگر پارامتر های مهم در انتخاب کفش فرم پرسنلی زنانه است . بهتر است رنگ های تیره را برای پوشیدن در ادارات و شرکت ها انتخاب کرده که به راحتی با لباس فرم اداری بانوان نیز ست می شوند.

هزینه سفارش کفش فرم پرسنلی زنانه

هزینه سفارش کفش فرم پرسنلی زنانه

کفش فرم پرسنلی زنانه دارای انواع گوناگونی هستند که قیمت آن ها بسته به نوع دوخت و مدل متفاوت است. قیمت کفش فرم پرسنلی زنانه نیز بر اساس راحتی و کیفیت آن مشخص شده و هر چقدر کفش فرم پرسنلی زنانه دارای جزئیات بیشتر و دوخت با کیفیت تری باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. زمان و نوع سفارش همگی نیز از پارامتر های مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت کفش فرم پرسنلی زنانه هستند.

راهنمای سفارش کفش فرم پرسنلی زنانه

قبل از اینکه سفارش خود را ثبت کنید بهتر است ابتدا مدل دلخواه خود را در نظر گرفته و سفارشتان را ثبت کنید. همچنین می توانید با کمک گرفتن از تیم حرفه ای شهرک یونیفرم این کار را انجام دهید. کفش های فرم پرسنلی زنانه و مردانه علاوه بر سری به صورت تکی نیز دوخته می شوند و می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.