نمایش 1–12 از 37 نتیجه

جلیقه ترافیکی فسفری کد 332

320.000 تومان450.000 تومان
جلیقه ترافیکی فسفری  کد 332  : جلیقه فوق از پارچه توری از جنس پلی استر می باشد که با شبرنگ

جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ آبی کد324

720.000 تومان910.000 تومان
جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ آبی کد324  : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت کتان

جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ مشکی کد 327

820.000 تومان970.000 تومان
جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ مشکی کد 327 : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت

جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ مشکی کد 328

820.000 تومان970.000 تومان
جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ مشکی کد 328 : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت

جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ نارنجی کد326

820.000 تومان970.000 تومان
جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی رنگ نارنجی کد 326 : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت

جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی کد 322 

720.000 تومان910.000 تومان
جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی کد 322  : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت کتان (80

جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی کد323

720.000 تومان910.000 تومان
جلیقه کار SECURITY حفاظتی نگهبانی کد323  : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت کتان (80 درصد

جلیقه کار عملیاتی رنگ سرمه ای کد 329

820.000 تومان970.000 تومان
جلیقه کار عملیاتی رنگ مشکی کد 329 : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت کتان (80

جلیقه کار عملیاتی کتان رنگ لجنی کد 331 

720.000 تومان910.000 تومان
جلیقه کار عملیاتی کتان رنگ لجنی کد 331  : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت کتان

جلیقه کار عملیاتی کتان رنگ یشمی کد 330

720.000 تومان910.000 تومان
جلیقه کار عملیاتی کتان رنگ یشمی کد 330  : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت کتان

جلیقه کار عملیاتی کج راه رنگ سرمه ای کد 319

720.000 تومان910.000 تومان
جلیقه کار عملیاتی کج راه رنگ سرمه ای کد 319  : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با

روپوش کار سرمه ای و آبی زیپدار ترگال کد 430

790.000 تومان880.000 تومان
روپوش کار سرمه ای و آبی زیپدار ترگال کد 430: جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت

همانگونه که میدانید، امروزه لباس کار یکی از لازمه مشاغلین، به خصوص شغل های صنعتی و دیگر شغل های شریف است. در مکان هایی مانند رستوران یا مهمانداران هتل و هواپیما، پوشیدن لباس های کار به دلیل یکدست شدن کارمندان و کارکنان است که هنگام کار، از افراد و مردم عادی قائل به تشخیص باشند، ولی در کار های صنعتی، کارگاهی و کارخانه های پتروشیمی، فولادی، ماشین سازی و معادن، هدف از پوشیدن لباس های کار، حفظ ایمنی و سلامتی جانی کارمندان و کارگران است.

در واقع لباس های کار صنعتی یا به نوعی لباس محافظ، لباس کاری است که افراد هنگام مشغول به کار خود، برای حفظ بدن و سلامت از خطر و آلودگی های محیطی سمی و شیمیایی استفاده می کنند. باید افزود که لباس کار صنعتی باید به گونه ای طراحی و دوخته شوند که در محیط های کاری آلوده و دشوار هم مقاومت داشته باشند، که به همین دلیل برای این لباس ها، از پارچه هایی با جنس های محکم و مقاوم، با طول عمر بالا  استفاده می شود.

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، تا بدانید که شهرک یونیفرم چه امکاناتی را در طراحی و دوخت لباس های کار مشتریان و کارفرمایان، ارائه می دهد.

خصوصیات لباس کار های صنعتی

خصوصیات لباس کار های صنعتی

با توجه به این که تمامی لباس کار ها از جمله لباس کار های بیمارستانی، خدماتی، آشپزی و حفاظت و نگهبانی، خصوصیت های مخصوص به خود را دارند، لباس کار صنعتی نیز از خصوصیت هایی بهره برده است که نمونه ای از آن، عبارت است از:

  • انتخاب سایز مناسب برای استفاده کننده:

یکی از مهمترین خصوصیت هایی که یک لباس کار صنعتی می تواند داشته باشد، اندازه بودن لباس برای کارگر، کارمند و یا فرد استفاده کننده است. لباس کار صنعتی با اندازه و سایز مناسب، علاوه بر راحتی فرد استفاده کننده، مزیت های دیگری مانند افزایش عملکرد کارکن، حفظ بیشتر جان این عزیزان و مقابله با ایجاد خطرات ناگهانی می شود.

  • کیفیت دوخت لباس کار صنعتی:

لباس کار صنعتی زمانی با کیفیت و خوبه به نظر می رسد، که دوخت آن به مقدار زیادی محکم باشد تا باعث باز یا پاره شدن لباس نشود. دوخت خوب لباس کار صنعتی به خاطر خطرناک بودن آن در استفاده از ماشین آلات صنعتی و دستگاه ها، حائز اهمیت است.

  • تجهیزات متفاوت لباس کار های صنعتی:

کارکنانی که مشغول به کار های صنعتی هستند، بهتر است بدانند که روی لباس های کار، علائمی شب نما وجود دارند، که در محیط و مکان های تاریک و یا کم نور، نشان داده می شوند. این مورد به این دلیل قابل اهمیت است که، پروژه هایی که در شب انجام می شوند و یا نور کافی در محیط وجود ندارد، استفاده بسیاری از این لباس ها شود.

به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه خطرات احتمالی، بر اساس شرایط محیطی کار، تولیدی لباس شهرک یونیفرم به نحوی این لباس ها را طراحی کرده است که به راحتی و با اطمینان بتوانید لباس های کار صنعتی خود را به ما بسپارید و  منتظر بمانید تا در کمترین زمان، لباس های کار صنعتی مورد نظرتان با هر طرح دلخواهی که می خواهید، به کارکنان خود بپوشانید.

استاندارد های لباس کار صنعتی با کیفیت عالی

استاندارد های لباس کار صنعتی با کیفیت عالی

با توجه به استاندارد های خاصی که هر شغلی برای کارکنان خود ایجاب می کند، لباس کار های صنعتی نیز از استاندارد هایی بهره می گیرند که نمونه ای از آن ها عبارت است از:

  • برای انتخاب لباس کار برای مشاغلین که در آن محیط اتفاق هایی مانند انفجار و آتش سوزی ممکن است بیفتد، سفارش تولید لباس هایی با یقه های نورگیر و منعکس کننده نور، دستکش های ایمنی ضد آتش، لباس های ضد حریق و نسوز، کلاه ایمنی و… باید در نظر گرفته شود.
  • در شغل های صنعتی که نیازمند جوشکاری هستند، از لباس کار های ضد آتش در کنار پیشبند های کار صنعتی چرم، که نمی سوزند، باید استفاده شوند. شهرک یونیفرم با توجه به این استاندارد ها، لباس های کار جوشکاری را طراحی کرده که میتوانید به راحتی آن ها را در هر سایز و هر طرحی که میخواهید سفارش دهید.
  • لباس کار های صنعتی به قدری حساس هستند، که بهتر است آسیب کوچکی هم به آن ها وارد نشود و هر 6 ماه یکبار تعویض شوند . در صورت هرگونه آسیب دیدگی جدی به لباس کار، کارکنان ملزم به استفاده از لباس های کار جدید هستند.
  • مشاغلی که در هنگام کار کردن آن ها، خطر برق گرفتگی وجود دارند، استفاده از لباس های کار با پارچه هایی که باعث جریان الکتریسیته می شوند، ممنوع است.
  • کار های صنعتی که یکی از دشوار ترین کار های شریف است، باید هنگام کار از لباس کاری استفاده شود که فرد دچار خستگی و ایجاد خللی در کار ها به وجود نیاورد.
  • یکی از استاندارد هایی که در لباس های کر صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است،دوخت پارچه به صورت کجراه و همچنین تراکم بالا است، که باعث عدم ایجاد آسیب به لباس کار و در نهایت حفاظت از جان کارکن می شود.

هزینه سفارش لباس کار های صنعتی از شهر یونیفرم تبریز

هزینه سفارش لباس کار های صنعتی از شهر یونیفرم تبریز

در شهرک یونیفرم سفارش دوخت و تولید لباس های کار صنعتی با توجه به مدل، طرح و جزئیات دلخواهی که انتظارات شما را برآورده کند، متغیر است که این مورد باعث شده تا قیمت مشخصی برای تولید و دوخت لباس های کار صنعتی در نظر گرفته نشود.

عواملی که در قیمت و هزینه دوخت لباس های کار صنعتی موثر است، جنس، مدل خاص پارچه، نوع سفارش کارفرما و یا مشتری و زمان ثبت سفارشات است که هر چقدر پارچه ضخیم و خاص تر باشد، هزینه دوخت آن نیز بالاتر است.

راهنمای سفارش طراحی و دوخت لباس های کار صنعتی از شهرک یونیفرم

قبل از ثبت سفارشات خود، می توانید پارچه و مدل دلخواه را انتخاب کرده و یا از تیم تولید شهرک یونیفرم کمک بگیرید. توجه داشته باشید که این لباس کار های صنعتی، علاوه بر سری به صورت شخصی دوزی نیز قابل دوخت و تولید است که میتوانید به همان صورت از سایت معتبر شهرک یونیفرم، ثبت سفارش کنید.