هیچ محصولی یافت نشد.

جوراب‌ های ساق بلند مردانه جوراب‌ هایی هستند که تا زیر زانو و یا روی زانو آمده و  آن ها در انواع مختلفی از جمله پشم، پنبه و نایلون موجود هستند. جوراب‌ های ساق بلند تا زانو می‌توانند برای گرم نگه داشتن پاها در زمستان یا اضافه کردن کمی استایل به لباس، پوشیده شوند.

جوراب‌ های ساق بلند تا زانو را می‌توان با انواع مختلفی از لباس‌ها پوشید و برای استایل های رسمی و اداری بسیار مناسب هستند. این مدل از جوراب ها را می توان در زیر انواع کفش فرم پرسنلی مردانه، کفش فرم مردانه اداری و یا انواع پوتین و چکمه پوشید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و راهنمای خرید جوراب های ساق بلند مردانه با شهرک یونیفرم همراه باشید.

ویژگی ‌های جوراب‌ فرم ساق بلند مردانه شهرک یونیفرم

ویژگی ‌های جوراب‌ فرم ساق بلند مردانه شهرک یونیفرم

جوراب های فرم مردانه تولید شده در شهرک یونیفرم دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

طول بلند: جوراب‌ های ساق بلند تا زانو یا بالای زانو می‌آیند و می‌توانند پاها را گرم نگه داشته و همچنین از پاها در برابر خراش و ساییدگی محافظت کنند.

تنوع: جوراب‌ های ساق بلند در انواع رنگ‌ ها و طرح‌ ها موجود هستند. این بدان معناست که می توانید جورابی را پیدا کنید که با هر استایل و نیازی مطابقت داشته باشد.

سبک: جوراب های ساق بلند فرم مردانه می توانند ظاهری شیک و پیچیده به هر لباسی اضافه کنند. آن ها را می توان انواع شلوار فرم مردانه اداری پوشید.

عملکرد: جوراب های ساق بلند تا زانو می توانند برای فعالیت های مختلفی مناسب بوده و به حمایت از پاها و جلوگیری از تاول کمک کنند.

مزایای استفاده از جوراب فرم ساق بلند مردانه

استفاده از جوراب های تولید شده در شهرک یونیفرم مزایای بسیاری به همراه دارد. به برخی از این مزایا در زیر پرداخته ایم.

  • گرم و خشک نگه داشتن پا ها
  • محافظت از پا ها
  • کاربردی
  • تکمیل کننده استایل اداری
  • جلوگیری از انواع بیماری و قارچ
  • کمک به گردش خون

انواع جوراب فرم ساق بلند مردانه موجود در تولیدی شهرک یونیفرم

انواع جوراب فرم ساق بلند مردانه موجود در تولیدی شهرک یونیفرم

جوراب های رسمی بسیاری در انواع مختلف در شهرک یونیفرم موجود هستند از جمله:

جوراب خدمه: : این ها رایج ترین نوع جوراب رسمی هستند. آن ها تا بالای ساق پا می آیند و معمولاً دارای کش پهن در قسمت بالایی هستند. جوراب های خدمه در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارند. این دسته از جوراب ها مناسب برای ست کردن با انواع کت و شلوار فرم اداری مردانه هستند.

جوراب های زانو بلند: این جوراب ها بلند تر از جوراب های خدمه بوده و تا زانو می آیند. جوراب های زانو بلند اغلب برای موقعیت های رسمی تر مانند انواع جلسات و یا کنفرانس های اداری پوشیده می شوند.

جوراب‌ های فشرده: این جوراب ‌ها طوری طراحی شده ‌اند که فشاری ملایم به پاها وارد کرده که می تواند به بهبود گردش خون و کاهش تورم کمک می کند. جوراب های فشرده طبی اغلب توسط افرادی که برای مدت طولانی در ادارات می ایستند یا می نشینند پوشیده می شوند، مانند مهمانداران هواپیما یا افراد شاغل در مشاغل خدماتی.

جوراب های ورزشی: این جوراب ها برای پوشیدن در حین فعالیت های ورزشی طراحی شده اند. آن ها معمولاً از مواد جاذب رطوبت ساخته می شوند که به پاها کمک می کند تا خنک و خشک بمانند. جوراب های ورزشی همچنین دارای بالشتک اضافی هستند که می تواند به محافظت از پاها در برابر ضربه کمک کند. با اینکه استفاده از این جوراب ها در مکان های رسمی و اداری به همراه کفش های رسمی انتخاب مناسب نیست اما می توانید از رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و قهوه ای آن بهره ببرید.

نکاتی برای انتخاب جوراب فرم ساق بلند مردانه

در اینجا چند نکته برای انتخاب و پوشیدن جوراب ساق بلند برای مردان آورده شده است:

  • مناسبت را در نظر بگیرید. اگر جوراب ساق بلند را برای یک موقعیت رسمی به همراه لباس فرم اداری آقایان می ‌پوشید، جوراب پشمی یا نایلونی را انتخاب کنید. اگر جوراب را برای یک موقعیت غیررسمی می ‌پوشید، جوراب نخی را انتخاب کنید.
  • رنگ جوراب‌ های ساق بلند تا زانو را با لباس‌ هایتان ست کنید. اگر شلوار تیره می‌پوشید، جوراب ساق بلند تیره را برای استایل خود انتخاب کنید. اگر شلوار روشن می ‌پوشید، جوراب ساق بلند رنگ روشن بپوشید.
  • جوراب ساق بلند را به اندازه کافی بلند انتخاب کنید تا هنگام نشستن جوراب و شلوارتان از هم فاصله زیادی نگیرند تا ظاهر شما نا مرتب به نظر نرسد. از پوشیدن جوراب های مچی و یا ساق کوتاه در محل کار و مکان های اداری خودداری کنید.
  • جوراب ساق بلند خیلی سفت را انتخاب نکنید. چرا که این مدل از جوراب ها راحت نبوده و جریان خون را مختل می کنند.
  • در هنگام انتخاب به رنگ جوراب توجه کنید.
  • جنس جوراب یکی از مواردی است که راحتی شما تاثیر بسزایی داشته پس سعی کنید یک جنس مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

هزینه سفارش جوراب فرم ساق بلند مردانه در مرکز

هزینه سفارش جوراب فرم ساق بلند مردانه در مرکز

جوراب ساق بلند راهی عالی برای افزودن کمی استایل و شخصیت به هر لباسی است. با انتخاب و پوشیدن صحیح جوراب فرم ساق بلند مردانه، می توانید ظاهری شیک و راحت داشته باشید. هزینه سفارش این دسته از جوراب ها با توجه به جنس و نوع دوخت آن متغیر بوده و هر قدر جنس آن ضخیم تر باشد دوخت آن دشوار تر و افزایش قیمت به همراه خواهند داشت.

راهنمای سفارش جوراب فرم ساق بلند مردانه

قبل از ثبت سفارش ابتدا بهتر است مدل دلخواه خود را در نظر گرفته و با توجه به آن سفارشتان را ثبت کنید. همچنین می توانید با کمک گرفتن از تیم شهرک یونیفرم این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که جوراب فرم ساق بلند مردانه علاوه بر سری به صورت شخصی نیز دوخته می شود و می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.