اورکت عملیاتی جنس شمعی مشکی کد 313

1.700.000 تومان1.870.000 تومان
اورکت عملیاتی جنس شمعی مشکی کد 313  : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت شمعی می

اورکت عملیاتی جنس شمعی یشمی کد 312

1.700.000 تومان1.850.000 تومان
اورکت عملیاتی جنس شمعی یشمی کد 312   : جنس پارچه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت شمعی

لباس فرم اداری کارمندان در هر مجموعه، نشانه احترام و ارزش به مراجعه کنندگان و مشتریان بوده و تاثیر بسزایی در برندینگ و تبلیغات آن شرکت یا اداره را دارد. لباس فرم اداری آقایان، لباس فرم اداری بانوان و لباس فرم مدارس از جمله لباس هایی هستند که هر مجموعه باید آن را در نظر گرفته و به آن اهمیت دهد.

علاوه بر همه این ها هر مجموعه باید لباس فرم مناسب فصول سرد یا گرم سال را برای راحتی کارمندان خود در نظر گرفته که بافت و کاپشن فرم زمستانی اداری از جمله این لباس ها هستند. برای داشتن یک لباس فرم با کیفیت و مناسب با طراحی خاص می توانید سفارش خود را در سایت شهرک یونیفرم ثبت و برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خصوصیات بافت و کاپشن زمستانی اداری آقایان

بافت و کاپشن فرم زمستانی اداری

بافت و کاپشن فرم زمستانی از جمله لباس فرم هایی بوده که هر کارمند به آن نیاز داشته و باید در فصول سرد سال از آن استفاده کند و نقش مهمی در استایل کارمند دارد. این لباس ها علاوه بر شیک بودن باید از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند به خوبی از بدن در برابر سرما محافظت کنند.

بافت اداری آقایان

بافت یکی از پرطرفدارترین لباس‌های اداری آقایان است که در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار گرفته و معمولا از جنس‌های پشم، نخ یا پلی‌استر تولید می‌شوند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند.

ویژگی‌ های بافت اداری آقایان در شهرک یونیفرم

بافت اداری آقایان ویژگی هایی دارد که به چند مورد از آن ها در زیر پرداخته ایم.

  • باید از جنس باکیفیت و مقاومی ساخته شده تا بتواند به خوبی از بدن در برابر سرما محافظت کند.
  • باید دارای برش و دوخت مناسبی بوده تا بر روی بدن نشسته و ظاهری شیک و رسمی ایجاد کند.
  • باید از رنگ‌های مناسب و خنثی باشد تا با سایر لباس‌های اداری ست شود.

کاپشن اداری آقایان

کاپشن اداری آقایان 

کاپشن فرم کارمندی مردانه نوعی کت زمستانه است که کلاه داشته و بالاتنه را گرم نگه می دارد. کاپشن اداری در فصول سرد سال مورد استفاده کارمندان قرار گرفته و از آن ها در فصول سرد سال محافظت می کند. کاپشن‌ها معمولاً از جنس‌های پشم، چرم یا پلی‌استر تولید می‌شوند و در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی وجود دارند.

ویژگی‌ های کاپشن اداری آقایان در شهرک یونیفرم

  • داشتن دوام و کیفیت بالا از ویژگی های اصلی کاپشن اداری است چرا که باید بتواند از بدن در برابر سرما محافظت کند.
  • علاوه بر گرم نگه داشتن بدن باید دارای ظاهری شیک و رسمی باشد.
  • برای دوخت کاپشن اداری باید از رنگ های خنثی استفاده شود تا با لباس فرم اداری ست شده و استایلی جذاب داشته باشید.

خصوصیات بافت و کاپشن زمستانی اداری آقایان

خصوصیات بافت و کاپشن زمستانی اداری آقایان

در هنگام انتخاب بافت و کاپشن اداری آقایان باید به نکات زیر توجه کنید:

رنگ: رنگ لباس زمستانه آقایان از جمله ویژگی هایی است که نظر دیگران را به خود جلب می کند. همانطور که گفته شد می توانید با انتخاب رنگ متناسب با لباس اداری خود استایلی جذاب را دارا باشید.

سایز: یکی از موارد مهمی که در لباس فرم زمستانی آقایان باید در نظر گرفته شود سایز آن است چرا که سایز کوچک سبب ناراحتی کارمند و سایزبزرگ لباس باعث بر هم خوردن ظاهر و جذابیت می شود.

جنس: از آنجایی که این لباس فرم ها به صورت روزانه و طولانی مدت و در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است جنس پارچه آن با کیفیت بوده تا روند خرابی کاهش یابد.

نحوه ست کردن بافت و کاپشن اداری آقایان

بافت و کاپشن اداری آقایان را می‌توان با انواع پیراهن‌های اداری، شلوارهای اداری و کراوات فرم اداری مردانه ست کرد. برای ایجاد ظاهری شیک و رسمی، بهتر است از رنگ‌های خنثی و هماهنگ استفاده کنید. در زیر چند پیشنهاد برای ست کردن بافت و کاپشن اداری آقایان ذکر کرده ایم.

  • بافت یقه هفت با پیراهن یقه دار و شلوار پارچه‌ای
  • بافت یقه هفت با پیراهن یقه هفت و شلوار جین
  • کاپشن چرم با پیراهن یقه دار و شلوار پارچه‌ای
  • کاپشن پشمی با پیراهن یقه هفت و شلوار جین

هزینه سفارش بافت و کاپشن فرم زمستانی اداری

هزینه سفارش بافت و کاپشن فرم زمستانی اداری

لباس فرم های اداری بافت و کاپشن، دارای انواع گوناگونی هستند که هزینه دوخت آن ها بسته به مدل، طرح و جزئیات لباس ها قابل تغییر است. از آن جایی که نمی توان قیمت مشخصی را برای این لباس فرم ها در نظر گرفت، می توان گفت از عوامل موثر بر افزایش هزینه دوخت، جنس و نوع پارچه بوده که هر چقدر ضخیم تر باشد، دوخت آن دشوار تر و در نتیجه هزینه دوخت نیز بیشتر خواهد بود. مدل برش، نوع سفارش و زمان سفارش همگی از عوامل موثر بر روی قیمت لباس فرم زمستانی هستند.

راهنمای سفارش بافت و کاپشن فرم زمستانی اداری

قبل از ثبت سفارش می توانید با توجه به پارچه، مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و یا از تیم شهرک یونیفرم کمک بگیرید. توجه داشته باشید که بافت و کاپشن فرم اداری علاوه بر سری به صورت شخصی نیز دوخته می شوند و می توانید سفارش خود را از سایت معتبر شهرک یونیفرم ثبت کنید.